Forum HB

Technicy HB

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-08-23 22:34:08

Szymon
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 10
Windows 7Internet Explorer 11.0

WRZESIEŃ 2015

[dblpt]P

Offline

#2 2015-09-01 13:20:58

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zmiana bardzo spokojna.
Na d?wigach nie by?o ?adnych alarmów.
Niewiele, ale zdarzaj? si? jeszcze palety ze skrawkami folii mi?dzy deskami palety.
GEA w dalszym ci?gu uruchamia spr??ark? w maszynowni.
Przyjecha? serwisant z Assa Abloy i walczy z usterkami/uszkodzeniami bram.

Offline

#3 2015-09-01 20:23:19

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

IIzm
Na dzwigu 3 wyskoczył błąd "Moduł zabezpieczenia", błąd nr 3301 Play i poszło.

Zgłoszono mi ciekawą usterkę:
Paleta przejeżdża przez infider, wraca i pokazuje błąd przestrzeni miedzy płozami. Puszczając ja jeszcze raz przejeżdża bez problemu.

Oto wyjaśnienie poparte obserwacj?:
Na paletach są drzazgi, które podczas przejazdu przez infider  naruszają przestrzeń miedzy płozami popychając odpowiednią bleszkę. W tym momencie się odłamują i spadają pod infider (troszkę tam ich leży na potwierdzenie).
Stąd następny przejazd jest już prawidłowy.

Z tym nic nie zrobimy, wiec musi być jak jest.

Ok 20.30 Stanęła 2-ka z błędem "regulator falown. napedu przekroczył odstęp ciągnięcia (87.0) :, a w rzeczywistości widły walnęły w palete, która nie dojechała do końca na przenośniku. Jak schowałem widły to aż cały krein się zatrząsł (mało przyjemne)

Nie paliło się oświetlenie zewnętrzne, wyskoczył bezpiecznik w szafie LVS 18 nr 120.4 (taki obok z czasówką)

Offline

#4 2015-09-02 04:41:02

Krzysiek
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 1
Windows 7Chrome

Odp: WRZESIEŃ 2015

01.09.2015 ZM III

Przez całą zmianę miałem kilka drobnych awarii i dwie ciekawsze.

2x paleta nie dojechała do pozycji
1x problem z folią ciągnącą się za paletą najczęściej jest to wyciągnięty kawałek folii wkładany między kartony na początku streczowania tak jak na załączonych zdjęciach.
3x problem z uszkodzoną paletą. Najczęściej to wygląda tak że jest nadpęknięta płoza która przechodzi przez infeeder blokuje się na transporterze wewnątrz HB. Ogólnie mam wrażenie że o ile poziom owijania palet folią jest na dobrym poziomie to jakość palet jakich używamy idzie w dół.

Najciekawsze problemy jaki mi się przytrafiły to:

- Problem z błędem safety na dźwigu nr2

„[2567] TU Deviation current position safety module (80.6)” to pierwszy alarm jaki pokazał się na panelu. Po jego zresetowaniu pojawił się „[2035] Estop rope weight HU (14.2)” z którym już tak łatwo nie było.

Drugi alarm oznacza błąd przeciwwagi. Jest to podobna sytuacja jaką miał Piotrek razem z Peterem. U mnie dźwig był ustawiony w pozycji X:26 Y:9 więc już dosyć wysoko. Alarm ten możemy skasować tylko w trybie serwisowym.

Przekręcamy kluczyk w pozycję serwis i ciągle trzymając go w tej pozycji reką resetujemy błąd.
Po skasowaniu aktywujemy przycisk SERVICE ON.
Wybieramy HU i kierunek w dół na V1. Dźwig po woli opuszczamy aż do usłyszenia lekkiego puknięcia co pewnie oznacza że mechanizm bezpieczeństwa przeciwwagi odpuścił.

Później aktywowałem tryb SEMI ON i ponieważ jestem leniwy i nie chciało mi się leźć po drabinie w dół w półautomacie zjechałem do pozycji X:1 Y:1.
Przełączamy dźwig w tryb auto, resetujemy alarmy otwarcia drzwi alejki i załączamy dźwig w auto.

- Drugi błąd to alarm „[2203] Y position lost during load cycle (35.2)”

Z tym poradziłem sobie bez wychodzenia z biura. Sprawdziłem że na widłach nie ma palety. Dźwig zatrzymał mi się z alarmem w pozycji X:1 Y:1 więc resetowałem błąd z wizualizacji i uruchomiłem go w auto.



Pamiętajcie że za każdym razem gdy wchodzimy na dźwig zakładamy szelki bezpieczeństwa.

Tu chodzi o nasze bezpieczeństwo. Sami wiecie że gdy dźwig jest wysoko podczas wspinaczki pierwsze wysiadają ręce a bez przypięcia może dojść do tragedii.

Piszę o tym nie dlatego że widziałem że ktoś wspina się bez szelek tylko dla ogólnego przypomnienia. Raz na jakiś czas nigdy nie zaszkodzi 

Ostatnio edytowany przez Krzysiek (2015-09-02 04:41:39)

Offline

#5 2015-09-02 17:03:52

Artur
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 12
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

02.09.2015 I + połowa II zm

Podczas zmiany pojawiały się jedynie drobne awarie:
- 2x wystająca folia na  paletach które przyjechały z zewnątrz,
- 3x zakleszczona paleta przy wyjeżdzie z dźwigu nr 2. Po drugiej awarii barierka znajdująca się bliżej dźwigu została przesunięta delikatnie w lewą stronę, zwiększając przestrzeń. Po dokonanej regulacji przez pewien czas był spokój, jednak problem powrócił. Odsunąłem barierkę po raz drugi,
- 2x na transporterze łańcuchowo-rolkowym za śluzą wjazdową do HB paleta nie cofnęła się do końca, przez co część rolkowa nie podniosła się,
- 1x obrócony klocek palety, błąd przekroczenia czasu na Infeederze.

Śluza wjazdowa do HB została uprzątnięta z większości znajdujących się wewnątrz śmieci, m.in. odłamanych kawałków palet. Dokładne wyczyszczenie śluzy wymagałoby zatrzymania sekcji na około 20-30 minut oraz wykorzystania odkurzacza, bądź kompresora (nie wszędzie da się podejść miotłą). Na koniec zostały nasmarowane klapy.

Pojawi? si? tak?e problem dotycz?cy ch?odzenia jednego z doków na ekspedycji (dok nr 5). Chodzi o pomp? obiegow? glikolu nr P495.00. Wy?wietlany komunikat to "Alarm - brak potwierdzenia pracy". Próbowa?em uruchomi? pomp? korzystaj?c z poziomu wizualizacji, lecz po pewnym czasie problem powraca?. R?czne w??czanie tej pompy te? nic nie daje, ca?y czas miga na niej czerwona dioda. Nie zd??y?em przekaza? tego problemu serwisowi, pro?ba o zrobienie tego w dniu jutrzejszym, o ile serwis jeszcze b?dzie.

Offline

#6 2015-09-03 16:57:07

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Bramy przy rampach zostały zgłoszone do serwisu przez Mariusza Gołębia. Nie wiem, czy był serwisant ale już działają.

Załączone było oświetlenie zewnętrzne w godzinach dziennych, nie była ustawiona aktualna godzina- już jest dobrze.

Wymiar swobodny z lewej strony na SRM2 – odłamana deska z poprzedniej palety i następna na nią najechała (na miejscu oczekiwania na pobranie) i jak suwnica jechała to zawadziła o tą deskę lusterkiem. Lusterko całe tylko się przestawiło.

Na Y-11 na SRM2 wyskoczył błąd „półka zajęta, przycisk swietlny prawy T2 sprawdz” , wszedłem na górę, sprawdziłem co mogłem i było OK. paleta faktycznie była na miejscu więc było zajęte. Widły były wolne a w systemie było że są zajęte właśnie tą paletą.
Poprosiłem aby w systemie wpisali prawidłową pozycję palety i poszło wszystko dalej.

Krzysiek, na 1 piętrze w budynku biurowym (tam gdzie LVS_17) ciekną 2 pompy VILO( zdjecia w zalaczeniu) , może warto byłoby zgłosić to jako usterkę do SKANSKA ? Tak mówił nasz kierownik Tomasz.

Offline

#7 2015-09-04 04:13:20

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

II i IIIzm
Na d?wigu nr 3 mia?em b??d przeciwwagi. To samo co mia? niedawno Krzysiek i Piotrek. Ma?a wycieczka na gore a tu lina wisia?a na palecie. Chcia?em zrobi? zdjecie ale telefon odmówi? posluszenstwa. Rozwi?zane wg. Instrukcji.
O 1.30 stanela znowu 3-ka.
5 b?edów na raz:
Odst?p polozenia dolkadnego polki za duzy
Odchylka od pomiaru pozycji
Zaklucenie reg. Napedu
Nadajnik warto?ci absolutnej.Blad warto?ci granicznej
Modul zabezpieczenia
Pomóg? play na dole, na wizualizacji nie dzialalo. Mysle ze to jaki? blad z komunikacja, jak si? powtórzy mo?e warto przeczyscic  ju? nadajnik i odbiornik.
3 obrucone klocki na infiderze, 2 folie na wyje?dzie.
Ca?y czas powtarza si? awaria zaworu na odbiorze glikolu

Offline

#8 2015-09-04 12:28:26

Szymon
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 10
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zmiana spoko.
Kilka foli ale bez tragedii.
Wys?ana lista zakupów do Nercia Info na poczcie. Powiedzia?em ?eby poczeka? bo chce si? z nim spotka? zanim zacznie robi? zakupy, poniewa? chce ?eby kupi? porz?dne rzeczy. Wybra?em rodzaje multimetru i c?gowego miernika zobaczcie czy wam si? podobaj? jak nie szukamy innego modelu.
Jak o czym? zapomnia?em to piszcie kartk? powiem mu co i jak si? z nim spotkam.
Wyczy?ci?em dzisiaj wid?y na pierwszym SRM. Bardzo brudne trzeba kontynuowa? na pozosta?ych dwóch. Jutro napisze na forum jak to robi? i co sprawdza? zgodnie z instrukcj? Shafera.
Zerwa?a si? linka od otwierania drzwi za?o?ona i ju? dzia?a.
Problem z wod? z TIR-ów. Jak tiry podje?d?aj? pod rampy woda sp?ywa do doków i tworzy wodospad. Jak ch?opaki na wózkach wje?d?aj? do ?rodka naczepy zalewaj? ca?e wózki a co za tym idzie kompa. Wszystkie s? oblodzone.
Przysz?y ?o?yska z oprawami  z shafera do zamontowania. Jutro z rana to zrobi?. To sa ?o?yska wa?u z flanszami do zatrzymywania palet podczas cofania palety na przeno?nikach nr. 30  70 oraz 96.

Offline

#9 2015-09-04 22:27:51

Artur
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 12
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Około 16 na dźwigu nr 2 wystąpiła sytuacja, gdy widły uderzyły o paletę, która nie dojechała do końca przenośnika. Po odpowiednim ustawieniu palety i schowaniu wideł wszystko wróciło do normy. Poza tym 1 przypadek wystającej folii na wyjeżdżającej palecie.

Z powodu dużego ruchu (praca prawie wszystkich linii na produkcji, dużo załadunków TIRów) nie było możliwości wyczyszczenia wideł na dźwigach nr 2 i 3.

Offline

#10 2015-09-05 12:51:59

Szymon
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 10
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

RANO 5.9.2015

Awaria  SRM2 wszystko na poczcie.
Awaria drzwi wjazdowych wszystko na poczcie.
Kilka uszkodzonych palet i folii.
Zgodnie z tym co pisa?em na poczcie przesun??em czujnik a kilkana?cie mm, do obserwacji. By?o troch? zabawy bo par? rzeczy trzeba by?o poodkr?ca?. Wymieni? mi si? nie uda?o bo nie mog? znale?? takiego czujnika jak tam jest. Poszerzy?em wyjazd z SRM2 strona bli?ej kratki os?aniaj?cej SRM, poniewa? mia?em kilka przekrzywionych palet a poza tym strasznie piszcza?o jak paleta tar?a po bandzie.
Wzywa?em  serwis do drzwi w weekendy zg?aszamy droga mailow? zg?oszenie podes?a?em do wszystkich  na poczt?.
Nie czy?ci?em wide? ze wzgl?du na opó?nienia.

Offline

#11 2015-09-05 20:59:00

Artur
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 12
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

II zmiana 5.09.2015

Uszkodzenie drzwi zostały zgłoszone do serwisu. Około godziny 18 pojawił się serwisant. Po próbach jej naprawienia trwających około 3 godzin nie udało się nic naprawić. W raporcie serwisowym zapisane jest że kontynuacja prac będzie prowadzona w najbliższym terminie. Serwisant powiedział że temat jest zgłoszony do firmy i w poniedziałek ma pojawić się osoba która zajmuje się takim rodzajem bram (sam stwierdził że bardzo rzadko ma do czynienia z takimi).
Poza tym wyczyszczone i nasmarowane zostały widły w dźwigu nr 2.
Na dźwigu nr 3 zostało zrobione zlecenie, po chwili je anulowano. Jednak dźwig zdążył pobrać paletę z tego zlecenia. Po anulowaniu „zgłupiał” i nie wiedział co z nią ma zrobić. Trzeba było ją sprowadzić na transportery, po czym dodano ją do wizualizacji i przypisano jej nowe zlecenie. Dopiero wtedy możliwy był powrót dźwigu do pracy automatycznej.

Ostatnio edytowany przez Artur (2015-09-05 20:59:19)

Offline

#12 2015-09-06 04:53:33

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

III 05.09.2015


Zmiana spokojna.
Wyczyszczone i nasmarowane widły na dźwigu 3.

-zablokowana paleta w śluzie wjazdowej, kawałek deski z wcześniejszej palety zablokował rolki na jednej z klapek.

-kilka przypadków z folią i uszkodzonymi paletami.

Offline

#13 2015-09-06 12:43:18

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Trzeba odoleic instalację w maszynowni. Dolne oczko jest już widoczne. Przypominam ze do tego zabiegu musza być 2 osoby i fajnie jak jedna z nich był by Kazik:
Uszkodzony jest zawór pod zbiornikiem cieczy skraplaczy, ustawiony jest na man. 13% Trzeba to monitorować!
Przyjechal transport kajzerki z Braniewa i wszystkie palety miały zle zawinięte folie. Stad miałem wycieczkę na 7 poziom dźwigu 3.
Na 1-ce wyskoczył moduł bezpieczeństwa
Często paleta po wyjechaniu z dźwigu 2 zahacza o ograniczniki wysunięcia na przenosniku i przekszywia si?. Próbowalem to zobaczy? ale jak si? przygladalem to akurat szlo dobrze.

Offline

#14 2015-09-06 20:39:21

Szymon
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 10
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zmiana spoko.
B??d przeciwwagi na SRM2.
Wymienione ?o?yska wraz z oprawami na przeno?niku 30. S? to ?o?yska od wa?u zatrzymuj?cego palety podczas cofania.
Modu? bezpiecze?stwa na SRM3
O 20.30 problem z palet?. Przyznaje si? bez bicia troch? w tym mojej winy. Paleta zaj??a z?? pozycj? i nie chcia?a wjecha? na wózek który rozwozi palety po rampach. Cofn??em palet? i wjecha?em ni? na car-a przepisa?em dane palety na niego i paleta sta?a d?u?sza chwil? nie chcia?a pojecha? na miejsce docelowe. Wi?c popchn??em j? r?cznie niestety po przepisaniu palety na odpowiedni? ramp? ch?opaki nie mogli jej za?adowa?. System jej nie widzia?. Dzwonili?my do Anki i ona nam wyt?umaczy?a jak to zrobi?. Jutro ma napisa? instrukcj? dla nas jak post?powa? w przypadku kiedy system zgubi palet?. Jak to naprawi? w SAPIE.

Offline

#15 2015-09-07 04:46:00

Artur
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 12
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

6.09.2015 III zmiana

Zmiana bez większych awarii. Powtarzał się problem z zakleszczającymi się paletami na wyjściu z dźwigu nr 2.
Mimo chęci nie było możliwości wymiany łożysk na pozostałych 2 wałkach transporterów (duża ilość załadunków na zmianie).

Ostatnio edytowany przez Artur (2015-09-07 04:46:41)

Offline

#16 2015-09-07 17:14:49

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zm I i II

Zmiana intensywna.
Poiprawilem wyjazd z dzwigu 2 i troche czasu tam spedzilem

Owijarka nie dziala bo mamy za mala róznicówke i przy wlozeniu do gniazdka wyskakuje, musi by min 40mA
Lutowalem kabelki od baterii wózka bo ktos ucial

Poza tym, standard czyli folijki i uszkodzone palety

Offline

#17 2015-09-08 16:52:29

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

zmiana I/II 08.09.2015

Zmiana dość spokojna.
Na suwnicy 2 widły chciały pobrać palete i uderzyły w nią, nie wiem czemu  nie dojechała do bandy, nie miała żadnych przeszkód i stała równo.
Ok. 14:00 mieliśmy brak w zasilaniu. Musiałem pochodzić powłączać wszystko. SRM3 miał na sobie palete podczas zaniku więć wyskoczyć mu błąd „stop awaryjny zerwanie linii przeciwwagi”.
Był serwisant z assa abloy i zrobił bramę wjazdową na HB– na razie działa bez zarzutu.
Poprawiłem wtyczke przy owijarce i z wyrzucaniem różnicówki nie było już problemu.  Nie działa jednak owijanie w góre i w dół, nie podnosi się wcale. Jutro po południu ma serwis przyjechać.

Offline

#18 2015-09-09 04:33:18

Szymon
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 10
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zmiana wcale nie była spoko ani fajna.
Od samego początku problemy z SRM2 Szczegóły na poczcie.
Sporo biegania to tu to tam.
Rozszczelnił się przewód hydrauliczny w wózku który wrzuca palety na przenośniki. Napisałem do Karoliny że pilnie potrzebujemy serwisu.

Offline

#19 2015-09-09 12:41:14

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zmiana I 09.09.2015

Na dzwigu 3 zdarzyla sie sytuacja, ze paleta zostala pobrana i stala sobie na dzwigu a dzwig nie wiedzial co ma z nia zrobic, prawdopodobnie utraci? zlecenie- na wizualizacji nie wyswietlal sie nr palety.
Paleta zostala odlozona recznie na przenosnik i wpisalem barkod, zeby zrobila kólko i wrócila z powrotem. Niestety po ponownym wjechaniu na d?wig sytuacja si? powtórzy?a. W ko?cu zosta?a od?o?ona poza HB na picking.
Pózniej nie bylo juz problemu.


Natomiast taka sytuacja powtórzy?a si? kilka razy na d?wigu 1. Specjali?ci walczyli zdalnie z tym problemem -szczególy przes?a?a Monika w meilu.
Poza tym nie było praktycznie b??dów.

Offline

#20 2015-09-09 20:21:24

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zm II
Był Pan od owijarki na HB, zdjął żółtą gumę z dołu przez którą się klinowało i maszyna myślała że już dojechała do pełnej wysokośći.
Przy okazji zrobił nam małe szkolenie jak i co z tą owijarką.

Przyszedł kompresor ale trzeba dokupić do niego wąż bo Stanley o tym nie pomyślał  Zamówiłem u Mariusza.

Na SRM1 miałem błąd Savety module + zły pomiar odległości. Z ziemi żaden zabieg nie pomagał, więc miałem wycieczkę na 14 poziom , zjechałem na dół, odpaliłem dźwig a on znowu na samą górę i stanął. Wtedy się załamałem.
W międzyczasie stanął SRM2 i wyskoczył alarm na centralce p.poż. (Sprinkler napełniał instalację w biurowym i wyskoczył alarm.) Zamknęły się wszystkie bramy p.poż i wyłączyły przenośniki, ogólnie był armagedon.
Alarm skasowaliśmy, bramy otworzyliśmy, przenośniki załączyliśmy, SRM2 odpaliliśmy ( błąd przez wyłączone przenośniki)  i został tylko dźwig 1.
Dojrzałem na wizualizacji że ma pozycję Y=1, a był na samej górze. Przeczyściłem lusterko od lasera „y” i poszło.
Przestój przez te sytułacje ok 3h
Potem SRM3 zgubił zlecenie, przejście w tryb serwisowy nic nie pomaga, zlecenie nie wpada jeszcze raz!
Trzeba zdjąć paletę i przypisać do niego inna oczywiście „by Monica”
Przestój dźwigu ok 1h

Offline

#21 2015-09-10 20:53:36

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Zmiana dość spokojna.
Pod koniec dwukrotnie stanęła paleta na SRM2 i dźwig nie wiedział co zrobić. Pierwszy raz sciagnalem palete z dźwigu i zadzwoniłem do Moniki i poszlo. Drugi raz na prosbe Moniki miałem już nie zdejmować ale jednak nie poszlo bez zdjęcia.
W załączeniu zdjęcie z panelu na srm2, jakiś bląd wspolrzednej ?

Kompresor i łożyska znajduja się w szafie w akumulatorowni- klucz w szafce pod biurkiem Krzyska.
Klucz do bram pożarowych na razie znajduje się w dużej szafie obok biurka Krzyska w czerwonym pudełku.

Offline

#22 2015-09-11 04:23:55

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Pojawiały się jakieś dziwne komunikaty na SRM3 w stylu sprawdź bezpiecznik 230V?

Na SRM2 próbowała wjechać podróbka  palety Euro (była szersza o 2cm na dłuższym boku) i się zaklinowała. Musiałem lecieć po piłę do chłopaków i ją przyciąć na przenośniku. Trzeba kupić piłę!!!

Zadziałały chwytacze na SRM3 na przeciwwadze (znowu trzeba było wejść)

Pare zablokowanych palet na wyjeździe z SRM2

O 1.20 Usterka interfejsu MFR (czekanie na zadanie MFR)  i wszystkie pulpity i dźwigi  na wizualizacji  zaświeciły się na pomarańczowo.
Sprawdziłem błędy, zajrzałem do szafy sterowniczej  i po naszej stronie nie było problemu, więc zafundowałem Monice małą pobudkę. Ona walczyła dzielnie ale i tak trzeba było wykonać tel do SSI hotline.
Miła Pani poinformowała, że przyjmuje zgłoszenie i technik oddzwoni w przeciągu 15min.
Po 45min zadzwoniłem jeszcze raz i dostałem informacje, że technik pracuje.
2.45 na chwilę ruszył SRM1 i odłożył paletę, 5min później SRM2 zaświecił się na zielono, potem pomarańczowo i znowu zielono ale nadal wszystko stało
3.30 zadzwonił technik z hotline, że nie udało mu się rozwiązać problemu i nie wie jak do niego podejść. Poinformował nas ze zajmie się tym ok 6-7 rano jak przyjdzie szef.

3.40 W akcie desperacji postanowiliśmy z Moniką wyłączyć zasilanie na całej szafie sterowniczej Schafera. Technik podczas rozmowy informował, że to i tak nie pomoże bo on restartował plc zdalnie ale okazało się, że komunikacja cudownie powróciła.
Pozostało jedynie włączyć wszystkie przenośniki, zresetować część bram i wejść na 2 dźwigi (5-ty  i 14-sty poziom)

Ok 4.40 wszystko powróciło do normy, a ja nie pamiętam jak się nazywam.

Pozdrawiam,
Ja

Offline

#23 2015-09-11 20:42:08

PiotrekS
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-24
Liczba postów: 17
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

zm II 11.09.2015

Ciag dalszy awarii dźwigu nr 1.
Widły na druga odleglośc mogą się wysunąć (nawet w reku) dosłownie na kilka cm. Potem wyrzucają błąd.
Sprawdzaliśmy dosłownie wszystko co przychodzilo nam do glowy.
Serwisant ma być jutro na 10:00
Ok.20:30 udalo nam się uruchomić go tak aby pobieral palety tylko z pierwszej glebokosci.

„zerwana lina przeciwwagi” na srm 3.
Kilka palet z foliami odstającymi.

Offline

#24 2015-09-12 04:42:12

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

IIIzm
Dzisiejsza zmiana wyj?tkowo spokojna patrz?c na poprzednie.
Próbowa?em odpali? SRM1, naci?gn??em ?a?cuch na jednej p?ozie wide? (tej lu?nej) ale nie pomog?o. Wydaje si? ?e jest problem z falownikiem.
Poza tym standard czyli blokuj?ce si? palety na wyje?dzie z 2-ki i drobne przypadki folii.

Offline

#25 2015-09-13 12:32:06

Piotr
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 22
Windows 7Internet Explorer 11.0

Odp: WRZESIEŃ 2015

Dzisiaj około godziny 13 ponownie wystąpił błąd FMS i stanęły wszystkie dźwigi i przenośniki (sytuacja adekwatna do tej z poprzedniej nocy).Wszystkie propozycje rozwiązania problemu, które powstały w międzyczasie nie odniosły pożądanego efektu. Nawet manualny restart sterownika, który pomógł dzień wcześniej. Wykonaliśmy telefon do Hotline SSI i Pan po 3 godzinach rozmów z nami, paru resetach sterownika stwierdził, że problem jest w komunikacji między nami a Belgią.
Podesłał informację dla naszego działu IT, który powinien się tym zająć. Ponieważ podobno mamy teraz małe zmiany na chwilę obecną IT nie działa w weekend (Telefon otrzymany od Karoliny do nowego IT nie odpowiada).

IIzm
Na szczęście za którymś razem restartowania komunikacja powróciła i udało nam się uruchomić przenośniki tylko…, to czego się obawiałem wczoraj stan rzeczywisty na przenośnikach nie zgadzał się z tym co było w Sap-ie. Na pulpitach było dobrze a na wizualizacji i w sap-ie zupełnie inaczej. Przypisaliśmy ręcznie palety do miejsc w których się znajdowały i wszystko wydawało się dobrze tylko dźwigi nie dostawały zleceń.
Dalej drogi nie znam (Karolina i Monika obdzwoniły kogo się dało) ale w pewnym momencie ruszyło.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
airglow - aegos - wwwfoteczki - ace - hardhc