Technicy HB
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Zmiana bez wiĘkszych problemów. Jedyny jaki pojawiły się na początku zmiany to problem z elektrozaworem znajdującym się w instalacji o oznaczeniu YM22.51. Umiejscowiony jest on pomiędzy zbiornikiem cieczy ze skraplaczy a separatorem amoniaku o temperaturze -8oC. Zaciął się on przy wartości otwarcia równej 13,4 %. Takie położenie nie wpływa?o na stan pracy instalacji ch?odniczej, przez ca?? noc monitorowa?em poziomy cieczy w obu zbiornikach. Na wy?wietlaczu tego zaworu na przemian pojawiaj? si? dwa komunikaty, warto?? otwarcia (13), oraz kod b??du (A9). W katalogach producenta kod ten oznacza zaci?cie si? zaworu, pojawia si? on w momencie gdy zawór pozostaje w jednym po?o?eniu poprzez 1 minut?, mimo ?e zadana warto?? jest inna. Delikatnie stuka?em w mechaniczn? cz??? tego zaworu m?otkiem licz?c, ?e mo?e uda si? go odblokowa?, jednak nic to nie pomog?o. Jest to ten sam zawór z którym problem pojawi? si? oko?o miesi?ca temu.
Offline
4.10.2015 zm I
Jak na duży ruch w HB spowodowany dużą ilością dostaw zmiana spokojna.
W oddzielnym mailu opisana sytuacja z ulatniającym się amoniakiem. Nie wymaga to pilnej interwencji przydałoby się to monitorować i przy najbliższej wizycie serwisu Grasso zwrócić im na to uwagę.
Offline
zmiana II 04.10.2015
Zmiana w miarę spokojna.
Bardzo duży ruch na HB, przez część zmiany palety wjeżdżały na dwa infidery.
Na początku zmiany trafiła się paleta (jak w załączeniu) z Płońska, po interwencji zwracano już większą uwagę co wjeżdża na HB.
Alejka SRM1 oczyszczona z naklejek i pozostałości po paletach.
Brak możliwości oczyszczenia transporterów na zewnątrz HB ze względu na bardzo bliską obecność palet z Płońska, jak wózkowi powrzucają wszystko na HB będzie dużo lepszy dostęp.
Jeździłem na początku zmiany srm2 i srm3 w celu usunięcia zwisających folii z palet na regałach i prawie do końca zmiany miałem spokój z błędami typu clearance.
Ok 21:00 ponownie jeździłem na SRM3 i usunąłem kilka kolejnych zwisających folii z palet z regałów które powodowały lub mogły spowodować błąd typu clearance.
Kilka błedów na przenośnikach:
-przy wyjeździe z SRM2, klinowały się.
- naprzeciwko SRM3, nie trafiały w kółka prowadzące.
- na infiderach
Offline
Strony: 1